مقابله و درمان آنفلوانزا و کرونا با عصاره عسل زنجبیل

دسته بندی: اخبار مرکز پژوهشی درمان با عسل و فرآورده های زنبور عسل, اخبار مرکز تخصصی درمانی بر پایه علوم قرآنی

مقابله و درمان آنفلوانزا و کرونا با عصاره عسل زنجبیل

بنام خدا

 

در پی شیوع ویروس سرماخوردگی جدید از خانواده آنفلوانزا و با نام کرونا ویروس

ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه مردم جهان لازم دانستیم محصول بی نظیر و با سابقه خود را با نام "عصاره عسل زنجبیل" بار دیگر به مردم جهان یادآوری کنیم.

با تحقیقات و پژوهش هایی که بر روی حدود 10.000 نفر طی چند سال گذشته انجام شده است، متوجه تأثیرات درمانی بسیار سریع برای رفع آنفلوانزا در مبتلایان عادی و سخت شده ایم. لذا در خصوص ویروس کرونا که از خانواده آنفلوانزا می باشد، این محصول بی نظیر را به شما معرفی می نماییم.

 

و با توجه به اینکه از عوارض شایع ویروس کرونا، درگیری مجاری تنفسی خصوصاً ریه می باشد، طبق تحقیقاتی که بر روی هزاران نفر مرکز پژوهشی عسل حکیم انجام داده است، «رویال ژله زنبورعسل» برای پیشگیری و مقاوم سازی و درمان مشکلات تنفسی و ریه به گونه ای معجزه آسا عمل می نماید.

 

به اطلاع عموم مردم شریف میرسانیم، همانگونه که در سال های گذشته طرح هایی برای کارهای پژوهشی خود در نظر گرفته بودیم، اینبار نیز مجموعه عسل حکیم با در دست داشتن محصولی باسابقه و تایید شده توسط وزارت بهداشت بعنوان غذا و دارو به نام «عصاره عسل زنجبیل» ، که میتواند در شرایط کنونی کشور راهگشای افزایش ضریب ایمنی بدن و مقابله و درمان ویروس های آنفلوانزا و کرونا باشد، با توجه به افزایش بی رویه قیمت ها (زنجبیل تا 40% و عسل تا 10% و رویال ژله تا 20%) نه تنها قیمت این محصول را افزایش نمیدهیم، بلکه 10% زیر قیمت مصوب سال 1397 برای مراجعان حضوری و ارسال رایگان برای شهرستان ها در نظر گرفته شده است.

 

لازم بذکر است عدم رسانه ای شدن مصرف زنجبیل برای آنفلوانزا بدلیل کمبود آن در کشور است

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد عصاره عسل زنجبیل این مقاله را مطالعه کنید.

پل های ارتباطی

دفتر مرکزی قم: بلوار امین - بین کوچه 11 و 13

تلفن: 02532930344 - 09127553030

  • دانشنامه شفاسنتر
  • فروشگاه عسل حکیم
  • جامعة علوم القرآن