خبر فوری: اقدامات برای تهیه پروپوزال علمی مقابله با کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی قم

دسته بندی: اخبار مرکز پژوهشی درمان با عسل و فرآورده های زنبور عسل, اخبار مرکز تخصصی درمانی بر پایه علوم قرآنی

خبر فوری: اقدامات برای تهیه پروپوزال علمی مقابله با کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی قم

بنام خدا
امروز تاریخ 20 اسفند 1398 در جلسه ای که با آقای دکتر کوهپایه ای معاونت مرکز پژوهشی علوم پزشکی قم داشتیم، آقای صادقی تاکید کردند که طبق آخرین پژوهش های انجام شده روی ده نفر کرونایی به نتایج زیر دست یافتیم:
عملیات اعطای گرما به مریض با در نظر گرفتن مریضی که دمای بدنش از حالت طبیعی خارج شده و به دمای 38 تا 39 درجه رسیده است، در عرض 5 ساعت بوسیله چند پتوی گرم باعث کمک بدن در بالا بردن دمای خود و نابودی ویروس ها می شود. با توجه به اینکه مریض هایی که تب داشتند و گرما دهی برای آنها انجام‌ شده است، از نتایج بهبودی بیشتری برخوردار بوده اند. ضمنا این نتیجه گیری با مصرف داروهای متداول که بیمارستان به بیماران کرونایی می دهد، و عصاره حکیم جی 50 درصد و حکیم دی و عسل کردستان با دوزهایی که آقای صادقی تعیین کرده و نیز مصرف مایعات در 48 ساعت از جمله آب میوه ها، انجام شده است.
لذا، برای بررسی اینکه تاثیرات درمانی با وجود تب و ایجاد گرما به تنهایی میسر است یا نه، قرار شد با آقای دکتر مظفری و آقای محمدی سوپروایزر بیمارستان شهید بهشتی، بررسی ها و تحقیقات مربوط انجام شده و برای این منظور پروپوزال علمی پژوهشی نوشته شود.

پل های ارتباطی

دفتر مرکزی قم: بلوار امین - بین کوچه 11 و 13

تلفن: 02532930344 - 09127553030

  • دانشنامه شفاسنتر
  • فروشگاه عسل حکیم
  • جامعة علوم القرآن